przy pomocy tego ebooka
Kolory Twojej Marki
Wciąż szukasz kolorów dla Twojej marki?
Ciągle słyszysz, jak ważną rolę pełni spójna identyfikacja wizualna marki? Ale jak wybrać te idealne kolory?!
A może już testujesz różne połączenia kolorystyczne, ale żadne do końca Cię nie przekonuje?
Czy nie jest też tak, że często masz wrażenie, że u innych firm grafiki pod kątem wizualnym są zawsze spójne, a Twoje po prostu przypominają pióra papugi?
Zastanawiasz się jak inni to robią?
A może wydałaś już mnóstwo pieniędzy na banery, ulotki, wizytówki- a i tak wszystko wygląda jakby „z innej parafii”.
Straciłaś też być może mnóstwo czasu na opracowywanie kolejnych materiałów
i grafik, ale żadne Cię nie przekonują?
Dobór odpowiedniej kolorystyki ma ogromne znaczenie!
A my zbyt często podejmujemy decyzję o wyborze kolorów marki, podglądając konkurencję. Tylko problem polega na tym, że to nie konkurencja decyduje o kolorach naszej marki.
O kolorach naszej marki decyduje to co chcemy przekazać poprzez naszą markę. Kolory wzmacniają przekaz naszej marki. Tak jak każdy kolor wyzwala w nas inne emocje, tak samo każda marka wyzwala inne emocje u swoich klientów!
Najnowszy ebook!
Co Mówi Kolor?
Czyli jak wzmocnić przekaz Twojej firmy za pomocą kolorów i stworzyć kolory Twojej marki!
Powiem Ci coś w tajemnicy...
Kolory mają w sobie niezwykłą moc oddziaływania na nas. Są kolory które instynktownie nas pociągają i takie, które nas odpychają. To dowód na to, że nie jesteśmy obojętni na kolory. Twoja marka to część Ciebie i pewnie zależy Tobie, aby była spójna z Tobą.
Ale nie ma mowy o spójności, gdy wszystkie materiały wyglądają jak pióra papugi! Dlaczego tak się dzieje?
Brakuje punktu styku?
Brakuje kolorów przewodnich? Takich, które rezonują z Tobą?
Potrzebujesz raz, a porządnie zając się tematem kolorów Twojej marki.
Rozwiązanie, które dla Ciebie przygotowałam to książka w formie e-booka „ Co mówi kolor”. To kompleksowy przewodnik po psychologicznym znaczeniu kolorów i tym, jak można wykorzystać tę moc w budowaniu swojej marki.
Jeśli na przykład planujesz wykonać biznesową sesję zdjęciową, to dzięki przygotowaniu odpowiedniej oprawy kolorystycznej zyskasz pewność, że efekt końcowy tej sesji będzie spójny z kolorami Twojej marki! A zdjęcia będą się idealnie komponowały z szatą graficzną, na przykład Twojej strony internetowej!
Ale czy kolory marki możemy wykorzystywać tylko w materiałach reklamowych?
Nie!
Jest mnóstwo możliwości stosowania naszych kolorów marki.
Dlatego w tym e-booku znajdziesz dodatkowo porady jak przenieść kolory Twojej Marki na Twój wizerunek. Nasz wizerunek pełni ważną rolę w budowaniu naszej marki. Świadomie budowany wizerunek jest odbiciem naszej osobowości i naszej marki. Nie pozwólmy tutaj ma chaos i przypadek!
Najnowszy ebook!
Co Mówi Kolor?
Czyli jak wzmocnić przekaz Twojej firmy za pomocą kolorów i stworzyć kolory Twojej marki!
Dla kogo jest ten EBOOK?
Ten ebook jest polecany szczególnie dla kobiet, które:
pracują jako freelancerki i budują obecnie swoją markę pod sztandarem swoich wartości i misji. Dla kobiet, które chcą aby kolory ich marki
odzwierciedlały to w jaki sposób pomagają swoim klientom;
pracujących jako wirtualne asystentki, graficzki, zajmujących się oprawą wizualną marki. Po to, by mogły jeszcze lepiej dopasowywać kolory dla swoich klientów dla wzmocnienia przekazu ich marki;
posiadających stabilną markę, które chcą wykorzystać swoje kolory marki do wystąpień publicznych oraz biznesowych sesji zdjęciowych, aby jeszcze lepiej zostać zapamiętanym przez odbiorców.
Dzięki temu e-bookowi:
stworzysz kolory Twojej marki w oparciu o fundamenty Twoich wartości i misji;
będziesz wiedziała w jaki sposób przygotować się do wystąpienia publicznego, aby odbiorcy utożsamiali Cię z Twoją marką;
stworzysz ColorStory Twojej Marki, która sprawi, że klienci zapamiętają Cię na długo!
Jeśli nie wiesz jakie kolory wybrać dla Twojej marki - ten e-book szybko Ci w tym pomoże!
Jeśli masz już opracowaną strategię rozwoju Twojej marki, ale blokuje Cię tylko brak identyfikacji wizualnej – nie czekaj. Dzisiaj odrób swoją lekcję z koloru, a od jutra wprowadź spójne kolory Twojej marki.
Nie pozwól, aby brak kolorów przewodnich ciągle wstrzymywał Twój biznes!
Ten e-book pokazuje, że spójna kolorystyka nie jest zarezerwowana tylko dla gigantów biznesu posiadających sztab specjalistów. Wręcz przeciwnie!
Jest dostępna dla każdej z nas - dla każdej kobiety, która buduje swoją markę i chce za pomocą odpowiednich kolorów wyrazić swoją misję!
Najnowszy ebook!
Co Mówi Kolor?
Czyli jak wzmocnić przekaz Twojej firmy za pomocą kolorów i stworzyć kolory Twojej marki!
Kim jestem
Nazywam się Paulina Furtowicz. Pracuje jako kolorystka, osobista stylistka, wizażystka. Na co dzień pomagam kobietom dobrać najlepsze kolory dla ich urody oraz kolory ich marki, spójne z ich przekazem. A następnie pomagam wkomponować te kolory marki do ich garderoby.
Psychologią kolorów pasjonuję się od lat.
Wiem, że dobrze dobrana kolorystyka może nie tylko odmienić stylizację, ale również wzmocnić
przekaz naszej marki.
Dlaczego napisałam e-book „ Co mówi kolor”?
Ponieważ jako kolorystka nie tylko pokażę Tobie jak dobrać najlepsze kolory dla Twojej marki, ale również jako osobista stylistka pokażę jak przełożyć te kolory na Twój ubiór. Tak byś czuła spójność z Twoją marką i jednocześnie czuła się atrakcyjnie i zyskała pewność siebie, by z dumą mówić o Twoim biznesie!
Ten e-book to 11 merytorycznych rozdziałów + zeszyt ćwiczeń.
Każdy rozdział ma na celu poprowadzić Cie przez kolejny etap,by doprowadzić Cie w efekcie do stworzenia Twojej własnej palety kolorów, spójnej z Tobą i Twoją marką.
Najnowszy ebook!
Co Mówi Kolor?
Czyli jak wzmocnić przekaz Twojej firmy za pomocą kolorów i stworzyć kolory Twojej marki!
Tylko do 23 grudnia w promocyjnej cenie!
Kupuję EBOOK " Co Mówi Kolor?"UWAGA BONUS!!!
Sesja Masterclass o wartości 197 zł
Przy zakupie e-booka w przedsprzedażowej ofercie otrzymasz dodatkowo bonusowe nagranie 1,5 godzinnej Sesji Masterclass, która odbyła się 5 listopada 2020 roku. Podczas tej sesji omówiłam przykłady doboru kolorów marki oraz triki, jak przenieść kolory marki na swój wizerunek.
Dowiesz się z niej również jak potencjalny klient czuje się w momencie, gdy styka się z Twoją marką. I jak możesz wykorzystać tę wiedzę do stworzenia Twojej przewagi na rynku.
Do zobaczenia w świecie kolorów!